Change is good.

Assalamualaikum.

Dalam tak sedar, rupanya aku ada blog lagi satu ini.

Serius lupa langsung kewujudan blog 'Life is so fascinating'.

Kemungkinan besar akan ada perubahan dari segi design. Cerita yang sedia ada di sini, kekal.
Sekarang mencari idea nak sambung semula. Jammed.

Bila baca koleksi aku, tak sangka aku boleh dengan imaginasi sebegitu rupa. haha. Gilaaaaa.

Maaf kalau ada kawan-kawan yang follow cerita. bertahun tertunggak cerita-cerita tu. ya lah, masa belajar kan, ada lah idea nak menulis. sekarang? entahhh laaa.

Mohon sabar ya. Aku cuba cari idea untuk tamatkan cepat cerita-cerita tu. Sekarang ni pun proses membaca dan kikis-kikis idea yang tinggal-tinggal serpih. adehh.





Comments

Popular posts from this blog

Dia atau Aku?? 2

Dia atau Aku?? 3

Cintakah kita? part 1